Gyakran ismételt kérdések hirdetőknek (GYIK)

Miben segít nekem a Travelminit?

A Travelminit célja az ajánlatok eljuttatása a célközönség felé. Ezt online és offline marketing módszerekkel végzi. Közvetlen vagy közvetett érdeklődésekkel és foglalásokkal Önnek forgalmat és profitot generál.

Milyen adatokat kell megadnom a regisztráció és hirdetés feltöltés során?

Regisztráció során meg kell adnia a kapcsolattartó adatokat, számlázási információkat, hirdetés alapadatait, elérhetőségeket, bemutatkozó szöveget, általános és foglalás feltételt, irányadó árakat, stb. Továbbá fényképeket kell feltöltenie, valamint meg kell jelölnie a térképen, hogy hol helyezkedik el a szállása.

Hol és ki látja az ajánlatom?

Az ajánlata megjelenik magyar, román és angol nyelven is, így világszerte látni fogják. Továbbá arra összpontosítunk, hogy minél több belföldi és szomszéd országbelihez jusson el ajánlata.

Hány nyelven lesz elérhető az ajánlatom?

Ajánlata magyar, angol és román nyelven lesz elérhető. Fontos, hogy a bemutatkozó szöveget minél több nyelven adja meg, így még szélesebb körben ismerteti meg ajánlatát.

Kell előre fizetnem?

Nem. Ingyenesen jelenítjük meg a szállás hirdetését, a megvalósult foglalások után pedig jutalékot kérünk. Fontos: csak olyan foglalás esetében szükséges jutalékot fizetnie, ahol a vendég valóban megszállt a szálláshelyen. A vendég távozása utáni hónapban díjbekérő számlát küldünk e-mailben, mely által befizetheti a közvetítés által minket megillető jutalékot.

Mennyi időre szól a hirdetés?

A jutalék alapú hirdetések esetében nincs lejárat.

Lehetőségem van feltöltött hirdetés utólagos módosítására?

Igen. A felhasználói felület segítségével az év bármely napján, a nap bármely órájában módosíthatja, frissítheti a hirdetése tartalmát. Belépés az oldal jobb felső sarkában lévő "hirdetés feltöltése" gombra kattintva.

 

Regisztráljon most!

További kérdése van? Írjon nekünk és mi tájékoztatjuk!


Mi a véleményed a Travelminitről?UtálomNem tetszikElmegyTetszikImádom